Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb pas een nieuwe receiver van Sab gekocht. Dit om HD zenders te kunnen ontvangen. Als ik hem met de HDMI kabel aansluit, werkt hij echter niet. Met de scart aansluiting wel. Weet er iemand wat ik fout doe? Moet ik bepaalde instellingen wijzigen in mijn TV of zo? Mijn TV toestel is full-HD.

 

Vriendelijke groeten,

 

Paul

aangepast door Michel
Onduidelijke onderwerp titel
  • Beheerder
Geplaatst:

Gebruik de volgende keer a.u.b een duidelijke onderwerptitel en plaats je vraag dan ook meteen in het juiste forum.

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...