Givato Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 (aangepast) Beste mensen, Ik maak gebruik van een dreambox waarmee ik alle kanalen van ziggo kan zien, niks te klagen. Nu ondersteund mijn tv rechstreeks Ci+ weet iemand wat daarvan de mogelijkheden zijn, of hiervoor al een hack beschikbaar is? Mvg ****Geen vragen over illegale zaken stellen!**** 8 maart 2012 aangepast door ceesv
grunnsat Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Heel simpel. CI+ CAM kopen bij de TV boer, kaartje van Ziggo kopen en registreren, en je kunt met hetzelfde pakket kijken als je nu al van Ziggo hebt. En nee, CI+ is nog niet gekraakt en zal waarschijnlijk heel moeilijk te kraken zijn.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 maart 2012 Moderator Geplaatst: 8 maart 2012 Givato, voor alle duidelijkheid, er worden op dit forum geen illegale zaken besproken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten