sattv4iedereen Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Geplaatst: 3 april 2012 dank u,zal in het weekend eens testen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
woodytwo Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 ik heb de solo aan mijn vu+uno hangen, ik heb hier nog geen werkende ab files voor kunnen vinden, maar heb dit opgelost doormiddel van dreamdroid de vu+uno te besturen, Werkt prima zo, vooral lachen wanneer je op de ene android het beeld en geluid krijgt van de solo en met de ander ( ik heb twee smartphones) loopt te zappen, je mikt toch automatisch met de ab ( phone) naar de tv ( phone ) lol. als iemand wel weet hoe je de ir ab van de solo aan de praat krijgt met de vu+uno hoor ik het graag. grtz dawood
sattv4iedereen Geplaatst: 7 april 2012 Auteur Geplaatst: 7 april 2012 volgens een niet nader vernoemde webwinkel zou het moeten gaan met deze link: http://remotes.slingbox.com/ . laat aub eens iets weten of het lukt.dank bij voorbaat. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten