Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dank u,zal in het weekend eens testen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ik heb de solo aan mijn vu+uno hangen, ik heb hier nog geen werkende ab files voor kunnen vinden, maar heb dit opgelost doormiddel van dreamdroid

de vu+uno te besturen, Werkt prima zo, vooral lachen wanneer je op de ene android het beeld en geluid krijgt van de solo en met de ander ( ik heb twee smartphones)

loopt te zappen, je mikt toch automatisch met de ab ( phone) naar de tv ( phone ) lol.

als iemand wel weet hoe je de ir ab van de solo aan de praat krijgt met de vu+uno hoor ik het graag.

grtz dawood

Geplaatst:

volgens een niet nader vernoemde webwinkel zou het moeten gaan met deze link: http://remotes.slingbox.com/ .

laat aub eens iets weten of het lukt.dank bij voorbaat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|