satrat Geplaatst: 20 februari 2013 Geplaatst: 20 februari 2013 Goeie morgen...ik heb verleden week een amiko alien2 besteld en die krijg ik (ik woon in spanje) het weekend geleverd. Deze komt standaart met een spark os en mijn vraag is of er veel verschil is tussen een spark en enigma2 firm? Is het de moeite waard om hem om te flashen naar enigma2? Bedankt alvast.
Beheerder Michel Geplaatst: 20 februari 2013 Beheerder Geplaatst: 20 februari 2013 Ja, daar zit heel veel verschil tussen. Het is compleet anders. Ik zou gewoon Spark gebruiken. Werkt behoorlijk goed en simpel terwijl enigma2 op die alien2 niet zo heel geweldig draait. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
satrat Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Geplaatst: 20 februari 2013 Fijn bedankt. Dan laat ik het voorlopig zo. Ik weet zowiezo (nog) niet hoe ik er een andere os opzet.
Aanbevolen berichten