Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Kan je iets duidelijker zijn?

Geef eens aan hoe je je kaarten gebruikt en waarom je denkt dat er nieuwe anti-cardshare maatregelen van toepassing zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb het hier ook hoor sinds gisteravond...4 sids en alles gaat op zwart.

Opnieuw activatie aangevraagd en nu op 3 ontvangers gaat alles weer goed.

Dus ben bang dat ook 4 sids binnenkort verleden tijd is....

Geplaatst: (aangepast)

Voorspelbaar toch .De voetbalcompetitie begint weer, Nu de zomerstop op tv weer bijna voorbij is is er weer een taak voor CDNL weggelegd

aangepast door greevels
Geplaatst: (aangepast)

Al gaat de hele boel naar 1 sid, dan neemt de handel in tv kanalen alleen maar toe.

Hoe dichter M7 alles probeert dicht te timmeren, des te makkelijker gaat het worden.

In plaats van 2 of 3 payservers, heb je er 40 die gezamenlijk alles aanbieden. En zelfs jan met de pet kan zijn sid sharen.

..en probeer die maar eens uit de lucht te halen! :D

De stommiteit is weer behoorlijk aanwezig in dat bedrijf..

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Denk dat ze meer 2de kaartjes willen verkopen, bij mijn 3de tuner en beneden 1 opname maken gaat het binnen de korste keren weer fout.

Wat is dit jammer zeg...

Heb het inmiddels ook wel een beetje gehad met CD

Geplaatst:

Ik heb het hier ook hoor sinds gisteravond...4 sids en alles gaat op zwart.

Opnieuw activatie aangevraagd en nu op 3 ontvangers gaat alles weer goed.

Dus ben bang dat ook 4 sids binnenkort verleden tijd is....

Dat zal dus niet gebeuren. Tel maar even mee hoe ik denk dat ze aan die 4 sid's komen: ned1, ned2, ned3 en de regionale tv (voor zover gecodeerd)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.