Verwegnistan Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 Hallo, mijn vraag is; ik heb een schotel met dubbele LNB met een [1] uitgang moet hier nu ook nog een Diseqswitch tussen en zo ja waar komt die dan te zitten. je ziet ik ben totaal leek op dit gebied. m.v.g.; Verweggistan
dirocca Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 bij een dubbele lnb zit de switch ingebouwd, dus geen extra switch nodig. als je meerdere single lnb´s gebruikt moet je wel een switch gebruiken. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Eduard07 Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 (aangepast) Hallo, mijn vraag is; ik heb een schotel met dubbele LNB met een [1] uitgang moet hier nu ook nog een Diseqswitch tussen en zo ja waar komt die dan te zitten. je ziet ik ben totaal leek op dit gebied. m.v.g.; Verweggistan Als je twee losse lnb's (op een rail) hebt, heb je inderdaad een diseqc schakelaar nodig: een versie met 2 aansluitingen. (Je hebt ze ook met 4 of 8) Die schakelaar installeer je het best aan de schotelstang/paal aan de achterkant. Goed geïsoleerd tegen vocht/regen. Vanuit deze schakelaar gaat er 1 coaxkabel je huis in. Naar je ontvanger. In de ontvanger zelf stel je Diseqc A/B in, met Astra 1 op A en Astra 3 op B (Neem ik aan). Vervolgens kun je een zenderzoek laten doen. Hoe groot is je schotel en welke lnb('s) heb je? 10 juli 2014 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Verwegnistan Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Geplaatst: 10 juli 2014 bij een dubbele lnb zit de switch ingebouwd, dus geen extra switch nodig. als je meerdere single lnb´s gebruikt moet je wel een switch gebruiken. grtz Philip oké, bedankt voor de snelle info vgr; Verwegnistan
Verwegnistan Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Geplaatst: 10 juli 2014 oké, bedankt voor de snelle info. vgr; Verwegnistan
Aanbevolen berichten