Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Panasonic DMR-BST835, na de laatste radiofrequentie wijziging kan ik NPO1,2,3 etc niet meer ontvangen.

Wie kent dit probleem?

Mijn Panasonic tv TX-L42DT60 kan wel alle radiozenders krijgen.

• Moderator
Geplaatst:

Je hebt een dvb-s ontvanger, voor mpeg-2

De radiozenders zijn nu op een transponder gezet waarvoor je een DVB-S2 MPEG4 ontvanger nodig hebt.

Je ontvanger is dus outdated, end of life.

Astra 3, 11914.50  DVB-S2 8PSK 29900 2/3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Panasonic zet mij op de verkeerde voet met hun omschrijving, nadere controle van de specificaties laat inderdaad zien dat er een DVb-S2 tuner in zit.

DMR-BST835 Blu-ray Recorder mit Twin HD DVB-S Tuner

De Simbolrate  van de transponder zal dan niet goed staan, die dien je op 29900 te zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Symbolrate had ik ingesteld op 29900, helaas kan ik de FEC en de 8PSK of QPSK zelf niet veranderen.

Daarom de vraag of iemand anders dat zelfde probleem heeft.

• Moderator
Geplaatst:

Ontvang je wel de regionale zender tv noord of tv oost? die zitten op dezelfde transponder.

• Moderator
Geplaatst:

Oude transponder wissen en opnieuw de parameters ingeven?

Geplaatst:

Helaas is dit niet mogelijk bij de Panasonic.

Ik heb een email naar Panasonic Duitsland gestuurd, ik hoop dat ze een oplossing hebben. Misschien softwarematig een nieuwe transponderlijst inlezen.