TRUOBLE Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 Hallo , Weet iemand of dat er wat veranderd met de zenders orf1 hd en orf 2 . heeft het wel gedaan maar nu al een tijd niet meer. Ik een sabtitan 3606 HD met de laaste SW er op staan.
Sverige Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Ik heb gisteren nog wel gewoon naar ORF1 2 en III zitten kijken, in HD.... Misschien is er iets mis met je smartcard? - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Oplossing youriy Geplaatst: 26 juni 2015 Oplossing Geplaatst: 26 juni 2015 Ze zijn gestopt met de gekraakte codering , de sd-versies van orf 1 en 2 doen het nog wel even. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
TRUOBLE Geplaatst: 26 juni 2015 Auteur Geplaatst: 26 juni 2015 Ze zijn gestopt met de gekraakte codering , de sd-versies van orf 1 en 2 doen het nog wel even. Bedankt Youriy dat wilde ik weten. Ik heb ze gevonden. GR.Truoble.
Aanbevolen berichten