Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

 

De beste oplossing blijft in deze Caiway.

Ik denk inderdaad dat Caiway het interessantste is als je NL tv wil hebben op veel tv's.

Ik ben eens op hun website gaan kijken...

Tenzij ik iets niet goed begrijp, heb je voor Basic tv geen smartcard oid nodig... dus gewoon de tv aansluiten (met DVB-C aan boord) en kijken maar... dus net zoals "vroeger" in het analoge tijdperk, kan je dan volgens mij toch een "oneindig" aantal tv's in je huis aansluiten...  eventueel in de meterkast een zeer goede "splitter/versterker" plaatsen, en van daar uit ga je met goede coax naar de 6 plaatsen waar je tv wil ontvangen...   dat moet toch gewoon op 1 abonnement lopen denk ik dan?  of zit er ergens een denkfout

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

×
×
  • Nieuwe aanmaken...