Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je moet mij niet geloven en denken, dat ik jullie een broodje aap vertel.

Maar een jaar of 5 geleden bij een blikseminslag de lnb kapot. Na vervanging lnb, was er 1 van de 4 kabels die het disecq niet doorgaf. Het vervangen van 20 meter coax verhielp het probleem.

Beetje top offic, maar ik wilde reageren, dat het wel kan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Dus niet de raamdoorvoer.

Nee, bij mijn ouders gewoon gaten door de muren.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Op een andere plaats, moest ik bij die persoon tot conclusie komen, dat merkwaardig genoeg de disecq signalen er niet meer doorgingen.

Teletekst nog wel? :crazy:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Toch geen zware pijp ? Waar rook is is vuur hoor . :P

Geplaatst: (aangepast)

Wat rook je daar eigenlijk?

Disjecq?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0