Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Topfield SRP-2401 CI+ kan niet meer opnemen en op timeshift staan. Het kan de harde schijf niet zijn. Ik heb een nieuwe harde schijf ingebouwd... resultaat niets.

Maar....ik heb eens rond gekeken en nu blijkt dat de Topfield receivers niet meer te koop zijn. Hoe komt dat??? Want als mijn Topfield niet meer te repareren is wil ik een nieuwe kopen. Ik vind het een geweldig apparaat.

  • 6 maanden later...
Geplaatst:

Mijn Topfield doet het ook al jarenlang prima.

 

Ik zie jouw ontvanger nog te koop staan op een bekende Duitse internet-site. Even goed zoeken dus.  (Mag geen link plaatsen....) 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

×
×
  • Nieuwe aanmaken...