Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren een Amiko A4 combo gekocht, ik ben nu al 2 dagen bezig om mijn ziggo kaartje werkend te krijgen.

Oscam staat erop, de gewone zenders krijg ik allemaal door, alle HD zenders niet.

Ik neem aan dat de chip naar beneden gericht moet zijn (anders heb ik ook al geprobeerd)

Kan me iemand heel eenvoudig uitleggen hoe ik alle zenders werkend krijg die bij het basis abo van ziggo horen.

Ligt aan een instelling van oscam neem ik aan, heb veel gelezen maar kom er niet uit

  • 3 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

check of er wel een boxkey en rsakey regel in je oscam server staat, staat er standaard niet in .

 

label                         = ziggocard
protocol                      = internal
device                        = /dev/sci0
caid                          = 0604
boxkey                       =     google gebruiken wat hier moet staan
rsakey                        =      google gebruiken wat hier moet staan
detect                        = cd
mhz                           = 540
cardmhz                       = 2700
group                         = 1,2
emmcache                      = 1,3,2,0
blockemm-unknown              = 1
blockemm-g                    = 1

aangepast door henkvd1
×
×
  • Nieuwe aanmaken...