Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi;

 

Mijn Vu+duo is nu echt om zeep (start pas na 3-4 keer op&af te zetten op -rode led-) en heb een Mut@nt HD51 aangekocht.

Nu staan daar nog vele opname's op die ik nog zou willen bekijken dus kan ik die gewoon naar de hd van de Mut@nt kopiëren? Of via een usb aansluiting de HD van de Vu aan de Mut@nt koppelen?

 

 

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

×
×
  • Nieuwe aanmaken...