kaarsenbril Geplaatst: 25 augustus 2018 Geplaatst: 25 augustus 2018 Ik had graag een nieuwe receiver gekocht. Voor mezelf heb ik opgelijst wat ik verwacht - combi, dus 1 * sat tuner en 1 maal dvbt2 tuner -cccam en/of oscam mogelijkheid -graag ontvangst van de ongecodeerde franse zenders op 5 west (s2x of multistream tuner noemen de kenners dit dacht ik) -netflix mogelijkheid, ook stremio zou leuk zijn. Kan ik dit vinden in 1 toestel of is dit te hoog gegrepen?
Mimisiku Geplaatst: 25 augustus 2018 Geplaatst: 25 augustus 2018 Dat is te hoog gegrepen. Netflix gaat niet werken omdat de benodigde DRM functies niet aanwezig zijn in Enigma2. DVB-T2 is buiten de PO en FTA voor de NL zenders NIET mogelijk! DVB-T2 gaat embedded Irdeto gebruiken met een gesloten kastje. Een losse kaart danwel CI+ module wordt vooralsnog niet verwacht. Je andere wensen zijn eigenlijk met iedere dual tuner ontvanger prima te realiseren. Over 4K lees ik niets, maar met een VU+Solo 4K SE met dubbele twin tuner ga je niet mis. Deze is uit te rusten met DVB-S2X tuners.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten