Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
16 uur geleden zei sabtriple:

morgen middag kryg ik dan de nieuwe formuler s 4k uhd

 

 

Ben wel benieuwd naar deze ontvanger. Kan je achteraf hier wat ervaringen over kwijt? 

 

 

 

 

 

Geplaatst:

het ziet er mooi uit

de menus zien er netjus uit

heel snel ook de uhd canalen

snelbeeld cd

1x formuler f1

1x formuler s 4k tubo uhd

1x azbox elite

1x SANGEAN WFT3 FUSION 600 FM/DAB+/internet.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...