Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

pollegazon

Lid
  • Items

    707
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Oostende

Recente bezoekers van dit profiel

4.626 profielweergaven

pollegazon's prestaties

  1. Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius. Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
  2. Tip om bloedhete auto ff snel gebruiksklaar te maken. Eén raam volledig open draaien en kruiselingse deur 2 a 3 keer na elkaar snel open en dicht doen. Iets met druk - technisch kan ik het niet uitleggen, maar werkt. Airco aan in de auto, maar ventilatie op hercirculatie (zoals wanneer je in een vervuilde tunnel rijdt) = motor moet minder hard werken en brandstof gebruik daalt. Verder gewoon aan de kust gaan wonen. In mijn woning, 800 m van zee - met achtertuin uitzicht op uitgestrekte velden) is airco overbodig. 's Nachts ramen kruiselings open (overdag potdicht) en er is altijd een briesje. Zelfs gisteren niet boven 25 graden, terwijl het overdag 33 graden was.
  3. Je moet AI (in mijn geval chatgpt) dan ook voor de juiste dingen gebruiken. Zo had mijn mooie photinia mooi afgeronde beten. Één foto uploaden en 5 seconden later wist ik precies dat het om een snuitkever gaat en vooral hoe ik het probleem kan aanpakken. De echtgenote wil volgend jaar op familiebezoek in Denver. Chatgpt wist precies te zeggen vanuit welke luchthaven en wanneer precies je het best (budget tickets/klimaat etc) dat kunt doen. Zonne allergie (mezelf) en chatgpt weet precies te zeggen welke zonnecreme voor mijn huidtype meest geschikt is. Statistieken van Russisch gasinvoer (nog steeds!!!) in België (Zeebrugge), dan is chatgpt je vriend. Van mij hoor je dus niks fout over AI, maar je moet het op de goede manier gebruiken. Intussen Back on Topic Ik twijfel nog steeds aan die batterij, qua prijs kwaliteit nog niet echt op punt. Of vergis ik mij??
  4. Tonski, je bent dan ook géén voetbalfan hé. Echte voetbalfans weten welke zenders het WK in UHD uitzenden en dat zijn niet de hier in de lage landen beschikbare, zoek het maar eens op. Dus doe je heel even iets wat tussen de (grijze) mazen valt, ofwel kijk je braaf naar onze toegeknepen streams op o.m. Ziggo en VRT.
  5. Nokia Streaming Box voor HBO Max, Netflix en o.m. de Vlaamse/Nederlandse apps. Fire Stick 4K Max voor o.m. Prime Video en Franse zenders én 3 chromecasts met google tv voor o.m. keuken en bureau, die laatste mét vpn voor BBC Iplayer en All 4-zenders. In de slaapkamer ook nog een CI+ Module van Telenet.
  6. Er is wel één significant verschil, de Telenet helpdesk wordt vanaf mei e.k. geoutsourced... https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12/04/telent-gaat-deel-callcenter-en-it-dienst-outsourcen-vakbond-ba/
  7. In mijn filiaal hier aan kust al wéken 1,395 de liter. Wat verder een Esso en Lukoil, idem dito... Wanneer het echter boel wordt in pakweg Davos, zou dat ook wel eens snel afgelopen kunnen zijn.
  8. De cijfers (onder voorbehoud)... VTM meldde vandaag dat DAZN rond 150 000 abonnees zou hebben. De maandprijs (voor wie tekende voor één jaar) komt op minstens 19,99 euro. Dat zou rond 36 miljoen opbrengen. Té weinig ingeval er geen commerciële deals worden (werden) afgesloten met 2 of 3 telco's, want DAZN betaalt jaarlijk 84 miljoen aan de Jupiler Pro League. Dat ze ermee stoppen is dus logisch, want ze zouden op die manier +200 miljoen verlies maken indien ze de 5 jaar zouden uitdoen. Heel benieuwd hoe dít afloopt.
  9. DAZN heeft de Pro League net gemeld dat ze het contract met onmiddellijke ingang beëindigen. De kans is dus reeël dat er vanaf komend weekend geen Belgisch voetbal meer op tv zal te zien zijn. Wordt vervolgd.
  10. Beetje seksistisch clipje (normaal in die tijd), maar ook voor mij één van de mooiste nummers ever gemaakt.
  11. pollegazon

    F1 GP Brazilië

    Ik weet niet of de beeldkwaliteit goed genoeg is voor F1 - want zélf geen fan - maar Tipik zit uiteraard ook in de gratis Auvio app van de rtbf zenders.
  12. De Telco's zullen ook niet meer betalen voor een "Pro League-kanaal" dan dat ze nu zouden willen betalen voor het DAZN-aanbod - waardoor de clubs nooit het geld gaan krijgen dat ze nu via het DAZN-contract zouden krijgen.
  13. Bij De Tijd weet men ook dat er met name vanuit Franstalig België gelobbyd werd uit politieke hoek om toch tot een akkoord te komen. De verwachting is dat ook andere grote spelers, met name VOO/Orange en Telenet, eveneens overstag zullen gaan zodra een akkoord met Proximus bereikt is. Volgens de tender zouden zij alvast recht hebben op dezelfde voorwaarden. Overigens liet DAZN al verstaan dat er ook met kleinere operatoren wordt gesproken. Daarbij valt in de coulissen de naam van DIGI, al zouden die gesprekken vooral op langere termijn zijn gericht.
  14. pollegazon

    Schilderdeuren verven

    Ik moet hier een stuk of tien van onze schilderdeuren verven, zijn geprimerd gekocht. Om veel smoswerk te vermijden, zou ik graag eerste het beslag verwijderen, maar vind niet meteen op internet de juiste "how to". Iets met een veertje maar weet niet met welke tool dus. Bijgevoegd twee foto's van hoe de klinken eruit ziet... compressjpeg.zip
  15. Toen ik nog bij Orange was en DAZN Eleven heette, had je het buitenlands pakket met drie zenders (Bundesliga, Serie en Primera Division, League 1... - zonder Premier Leauge) gratis in het standaard pakket. Enkel voor Belgisch voetbal betaalde je apart - denk 10 euro ???
×
×
  • Nieuwe aanmaken...