spike Geplaatst: 24 september 2018 Geplaatst: 24 september 2018 Sinds paar weken gaat mijn ontvanger spontaan op standby, terwijl er niets veranderd is. Ik dacht mss iets met energebeheer, maar ik kan deze optie nergens vinden(OpenATV). Verkoper(******) gebeld(volgens mij gewoon de telefoniste) en die gaf aan om de ontvanger maar ter evt reparatie op te sturen(op mijn kosten!) Voordat ik dit doe, wil ik wel zeker zijn dat het niet iets voor de hand liggends is. Nog geen 2 jaar geleden gekocht. Iemand tip? Mutant HD51(met Wavefrontier 55) Xtrend 7000( met 130cm offsetschotel Costa del Sol)
Aanbevolen berichten