Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 Voor degenen die hem als eerste willen hebben........... De DreamBox is al verkrijgbaar! DreamBox verkoopsite Met vriendelijke groeten <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" /> sattaz
Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 grapjas,het is een heel andere dreambox,of heb ik erover gekeken? indien ja,mijn excuses.
Moderator Matchless Geplaatst: 26 oktober 2002 Moderator Geplaatst: 26 oktober 2002 <img src="/ubbthreads/images/icons/smile.gif" alt="" /> dit is hem dus echt niet.. dit is een tv/video naar vga kastje..nog lelijk ook. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 Maar wel een stuk goedkoper!! <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />
Rakker71 Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Ja! Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Aanbevolen berichten