Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hpi satvrienden,

laatst haalde ik mijn computerontvangertje e30 s2 van het zolder. Dacht dat je er alleen seca s2 mee kon decoderen. Maar met wat oude troep kreeg ik ook viacces (mezzo) aan de praat, gewoon met een pic kaartje. Hij zal het op Bulsat (39 e,irdeto) waarschijnlijk ook wel doen. Met een insteekkaart en een goed computerprogramma zou je misschien ook via internet wat kunnen doen.

Kortom, niet al je oude troep weggooien!

MVGR,

Willem53

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...