Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb heden mijn tuner verwisseld  met dvbs2 naar dvbs2x.

Het vreemde is dat ik op een aantal satellieten/ zenders geen beeld heb

23,5 E en 9 E geven  helemaal geen signaal, ook niet op de fta zenders.

Heb een transponderscan gedaan, geen resultaat.

Duitsland en Engeland geven wel veel zenders door, maar ook niet allemaal.

Ik heb een draaibaar systeem, gebruik usals.

Het lijkt mij stug dat de tuner stuk is, want dan moet hij nergens beeld op geven.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Geplaatst:

Ik heb het inmiddels opgelost.

Ik heb de frequenties handmatig gewijzigd met een paar stappen omhoog en daarna had ik wel beeld.

Dus deze tuner wijkt wel af van de bestaande tuner.

Jammer dat de box geen blindscan funktie heeft.

Dit even ter info als andere gebruikers hier ook mee te maken krijgen

 

 

  • Like 1
×
×
  • Nieuwe aanmaken...