Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je nog CCcam als softcam hebt moet je poort 12000 inderdaad wijzigen. Wordt er geen CCcam als softcam gebruikt dan kun je het op 12000 laten staan..

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:

Ik heb de rollen omgedraaid en de HD2400 server gemaakt en de HD51 nu client en alles draait gewoon.

Er zit dus iets in die HD51 wat verbindingen tegenhoudt. Zit er iets van een firewall in?

 

 

Geplaatst:

Ik heb echt van alles geprobeerd. Deze oscam.conf stonden zowel bij client als server

 

[global]
disablelog                    = 1
logfile                       = /dev/tty
block_same_ip                 = 0
block_same_name               = 0

[cache]

[cs378x]
port                          = 12000

[dvbapi]
enabled                       = 1
au                            = 1
pmt_mode                      = 6
user                          = dvbapiau
boxtype                       = dreambox

[webif]
httpport                      = 8081
httpallowed                   = 10.0.0.0-10.255.255.255,172.16.0.0-172.31.255.255,192.168.0.0-192.168.255.255,127.0.0.1
 

Geplaatst: (aangepast)
14 minuten geleden zei tracker:

[cs378x]
port                          = 12000

Haal die eens weg bij de client , of maak er een andere poort van.

 

In de client box heeft deze regel geen functie, maar kan wel de poort naar zich toe trekken.

aangepast door henkvd1
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...