Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zoek persoon in Oost Vl. die mijn uitleg kan geven (mits vergoeding) over het gebruik en afstellen van een sat-receiver (zonder smart kaart) enkel voor ontvangst FTA.

Dank. JC.

Geplaatst:
Op 12-2-2019 om 11:07 zei baert:

Ik zoek persoon in Oost Vl. die mijn uitleg kan geven (mits vergoeding) over het gebruik en afstellen van een sat-receiver (zonder smart kaart) enkel voor ontvangst FTA.

Dank. JC.

Ik heb een persoonlijk bericht gestuurd.

mvg 

Gast stellarium
Geplaatst:

Ik zou die sat receiver beslist nog niet wegdoen . @baert zou eerst moeten kijken , of zijn TV wel een DVB -DVB-S tuner heeft.

De moderne TV heeft een DVB-DVB-S tuner , maar de wat oudere TV's niet allemaal.

• Moderator
Geplaatst:

Je bedoelt DVB-S2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Op 12-2-2019 om 11:07 zei baert:

Dank. JC.

Weet je al wel welke zenders je dan wil ontvangen? Engelse? Duitse? Dat bepaalt wel je LNB/Schotel positie.

• Nieuwe aanmaken...