Gast stellarium Geplaatst: 22 februari 2019 Geplaatst: 22 februari 2019 Ik ben sinds kort in het bezit van een Octagon SF 8008 4 K UHD E 2 DVB-S2X Single Reiceiver. Bij het bekijken van de menu's liep ik tegen de volgende vragen aan. 1. Kun je per satelliet ook alle transponders laten zien en zo ja , hoe moet dat ( welke toetsencombinaties in het menu "zenders zoeken " ) ? 2. Kun je ook handmatig zelf transponders toevoegen , wijzigen en verwijderen ; zo niet , hoe werkt dit dan wel , misschien via internet ; de receiver is verbonden met internet d.m.v. een ethernetkabel.
Mimisiku Geplaatst: 22 februari 2019 Geplaatst: 22 februari 2019 1. Nee 2. Nee Er staat op de box een satellites.xml in /etc/tuxbox en in /etc/enigma2 Deze kun je via je PC/tablet gewoon inlezen en aanpassen. Na editen/terugplaatsen even de box herstarten.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Gast stellarium Geplaatst: 22 februari 2019 Geplaatst: 22 februari 2019 Beste @ Mimisiku. Bedankt voor je antwoord; het is voor mij allemaal abra ka dabra , wat je schrijft ( ligt aan mij hoor ) Mijn kennis op dit punt schiet helaas te kort ; ik zou niet weten , hoe ik dit moet aanpakken en wat ik moet doen. Ik denk, dat ik het zo maar laat.
Mimisiku Geplaatst: 22 februari 2019 Geplaatst: 22 februari 2019 Waarom? Gewoon een beetje experimenteren hoor. Via Internet Explorer, Chrome etc kun je de bestanden prima lezen.... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten