Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik gebruik nu de Vix image voor mijn HD 51

Ik heb de bootloader V29 in mijn box zitten.

Nu heb je ook de bootloader V1.07-r19.

Heeft iemand ervaring met deze  bootloader en wat is het verschil.

En kun je deze bootloader in elke image gebruiken of alleen voor open atv.

 

aangepast door Altobelli
Geplaatst:

de bootloader is toch eigen aan je box en niet in of aan de image ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

op internet staat dat dit een nieuwe bootloader was in 2016 en dus gewoon opzetten en kijken.In VIX zit normaal standaard PIP in.Althans op mijn duo2.

Zie deze wel nog niet op de site van openvix staan maar is mss een vergetelheid van hun.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ik heb de bootloader erin gezet en heb de pip funktie in VIX.

Zit er inderdaad standaard in.

Voor het overige zie ik geen verschil, maar ja, deze is wel weer geupdate.

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik gebruik nu de open atv 6.2 image en heb de laatste bootloader  V1.07-r27 in mijn hd 51 gezet.

Ik gebruik een skin  met een provider picon.

De provider picon deed het altijd goed, zoals het tonen van Ziggo, M7 etc.

Na de nieuwe bootloader geplaatst te hebben doet de privider picon het niet meer.

Een andere skin erin gezet met een sat picon en een emu picon, die doen het wel, maar de provider picon blijft leeg.

Ik heb alles geprobeerd, maar geen resultaat.

 

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...