Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

alias haha

Lid
  • Items

    1.748
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    11

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan
  • Locatie:
    Overal en nergens

Recente bezoekers van dit profiel

21.238 profielweergaven

alias haha's prestaties

  1. Komt deze optie nu ook weer terug met de nieuwe server?
  2. Mocht je toch een dark mode willen hebben op een website, kun je, voor mij in ieder geval firefox, een extentie downloaden genaamd ''dark mode'', daar heb je verschillende variaties mogelijk welke kleuren je graag zou willen gebruiken
  3. Een EV heeft geen toekomst, dat is gewoon een tussenstap, waterstof zie ik meer toekomst in, zelfs Daf heeft al meer waterstof ontwikkeling gedaan dan EV
  4. Het lijkt mij weer een stunt om de mensen aan thuis accus te dwingen door de stroom uit te flikkeren Die pieken en dalen kunnen ze regelen met energie slurpende bedrijven, zoals mijn bedrijf waar ik werk, ze krijgen er geld bij als er te veel stroom word aangeboden, dan word bij ons de productie verhoogd, en als er te kort is, moeten we meer betalen, maar dan word er minder geproduceerd. En dat kunnen ze ook daar in Gemany...
  5. De Euro is ook gebakken lucht, hangt aan de dollar vast, en dat is ook gebakken lucht sinds de goudstandaard er van af is. De euro is een vertrouwenskwestie, er hangt niks van waarde tegenover
  6. heb er nog een liggen, ooit een week gebruikt, ligt hier al jaren in een lade...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...