Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

 

Ik heb zelf nog wat oude hardware en smartcards liggen en vroeg mij af of dat allemaal waardeloos is geworden of dat je er nog iets leuks mee kan doen:

 

1. Season 2 interface (kon je mee loggen oid)

2. Axas CI module met Pentacrypt. KUn je daar nog firmware op zetten zodat je hem b.v. voor Canal Digitaal of Ziggo kunt gebruiken?

3. Oude Zwart/rode Canal digitaal kaart

4. Oude Sky UK NDS kaart (uit rond 2008 denk ik)

 

Alvast bedankt voorde input

Geplaatst:

Nope, kaaarten zijn als ijskrabber, deuropener te gebruiken. De season 2 logt alleen op vaste baudrates, nieuwere kaarten gebruiken variabele baudrates.. Axas kon UCAS 3.1 op. Doet nu niets meer..

Allemaal hobbywerk, nostalgische waarde, meer niet...

 

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...