Gast sunboy Geplaatst: 22 mei 2019 Geplaatst: 22 mei 2019 Als ik in mijn tunerconfiguratie geavanceerd van de mutant HD-60 bij de disceq ingave bij het onderdeel uncommitted switch (1.1 ) ingang 1 aangeef , is hij , als ik even later weer kijk, naar ingang 2.gesprongen. Ditzelfde gebeurt , als ik ingang 2 aangeef , springt hij naar ingang 1 . Uiteraard zijn de ingaven correct met de toets opslaan vastgezet. Is dit wellicht een softwareprobleem ?
wortellica Geplaatst: 2 juni 2019 Geplaatst: 2 juni 2019 Daar lijkt het idd wel op ,welk image draai je?
Aanbevolen berichten