Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik in mijn tunerconfiguratie  geavanceerd van de mutant HD-60 bij de disceq ingave bij het onderdeel uncommitted switch (1.1 ) ingang 1 aangeef , is hij , als ik even later weer kijk, naar ingang 2.gesprongen.

Ditzelfde gebeurt , als ik ingang 2 aangeef , springt hij naar ingang 1 . Uiteraard zijn de ingaven correct met de toets opslaan vastgezet.

Is dit wellicht een softwareprobleem ?

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...