Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
45 minuten geleden, alain28 zei:

jaarlijks een all in one pakket is mij toch te hoog en dat domiciliëring  ben ik niet zot , want dan kunnen ze te pas en te onpas op me rekening zitten

Wil je iedere maand contant gaan betalen 😂

• Like 1

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:

:rolleyes: ja ,  wat een vraag ;  het niet dat ik niet wil betalen , maar lig het aan mij , maar een firma is me gelijk welke ,zomaar toegang geven aan je zichtrekening is me toch beetje over . waarom men niet gewoon een rekening opstuurt ( vroeger was dat met de post , voor deze die dat niet meer kennen , dat is die persoon met de fiets of te voet in weer en wind met een zware zak van deur tot deur loopt ) via mail en betaal gewoon via je bank online , daar is niets mis mee .. Ik heb al genoeg problemen gehad dat firma's te pas wanneer het hun uitkomt hun rekening gewoon van me zicht rekening afhalen ,  nu ik weet,  ik woon niet achter de maan soms is het gemakkelijker maar dan echt voor de levensnoodzakelijke diensten maar als ik het kan vermijden ………………………………...  

Geplaatst:

Je kunt aangeven welke dag ze afschrijven, ben je het daar niet mee eens kun je altijd storneren

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

• Nieuwe aanmaken...