Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoelang is de dreambox 8000 HD in produktie geweest?

Hoe is een clone van een echte te onderscheiden ?
Ben namelijk op zoek om een 2e handse DM8000HD te kopen en wil geen clone te pakken hebben

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

De DM8000 is geproduceerd tot 2012. Gestaakt omdat IBM de blue chip niet meer produceerde. Een oude DM8000 kan dus tussen de 11 en 7 jaar oud zijn.

Een clone ken ik met een Ferrari SIM (vies groen van kleur), een neppe blauwe knop van plastic (i.p.v. een massieve knop met blauwe rand), geen OLED scherm, maar gewoon LED scherm en een HDMI stekker i.p.v. DVI-D stekker..

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...