Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds een paar maanden een Dreambox DM 920. Vandaag tijdens het tv kijken bevriest het beeld (heb nog wel geluid). De dreambox reageert niet en heb hem uit en aan gezet. Tijdens het aanzetten blijft de dreambox in de rescue mode staan met de melding "waiting for dhcp" en doet verder helemaal niets. Iemand een idee wat te doen?

Geplaatst:

Gefeliciteerd! Je bent één van de velen... RMA ticket aanmaken bij Dream of terug naar je leverancier.. Die gaat dan je mainboard vervangen... Kijk maar eens in het officiele Dream forum... Word je niet gelukkig van...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...