Altobelli Geplaatst: 4 november 2020 Geplaatst: 4 november 2020 Hallo, Kan iemand mij helpen aan de user-skin.xml voor het olled display aan de voorzijde voor de DM8000? Ik heb deze niet meer, is voor een kennis. Bvd. Altobelli
Altobelli Geplaatst: 4 november 2020 Auteur Geplaatst: 4 november 2020 Heb deze inmiddels gevonden. Dit even ter info.
Mimisiku Geplaatst: 4 november 2020 Geplaatst: 4 november 2020 Kun je hem doorsturen naar Loui.. Die zocht hem ook... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Altobelli Geplaatst: 5 november 2020 Auteur Geplaatst: 5 november 2020 (aangepast) Heb deze gisteren al doorgestuurd naar Loui. Loui had het al gevraagd of ik deze nog had. 5 november 2020 aangepast door Altobelli
Aanbevolen berichten