Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden, patje7of9 zei:

Wat is me dat met die OpenPli image het lijkt dat Nederlandstaligen alleen deze image willen gebruiken.😲

 

Blijkbaar zijn ze toch niet zo slecht want veel images hebben als basis Openpli.

 

Dat je voor de recente Dreamboxen best geen Openpli gebaseerde image moet gebruiken weten de meeste die de technische kant van satelliet ontvangst volgen wel.

 

En wat de skin betreft vind ik (persoonlijk) het nog steeds een van de betere.

Zelfs na al die jaren.

Je ziet op forums ook vaak de vraag voorbij komen hoe ze de Openpli skin in hun image die ze gebruiken kunnen instaleren.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...