gerrit B Geplaatst: 27 augustus 2021 Geplaatst: 27 augustus 2021 Ik kreeg vandaag plots bericht van "mijn overheid" met dat er nieuwe berichten zouden zijn. Geachte heer/mevrouw , Er staat een document in uw Berichtenbox betreft: Tegemoetkoming Ondernemers Getroffen Sectoren COVID-19. Ga naar MijnOverheid om het bericht te bekijken. Neem op tijd actie voordat u niet meer in aanmerking komt voor de tegemoetkomingen in het 4e kwartaal. Met vriendelijke groet, MijnOverheid Maar aan het e-mailadres te zien van waar het vanaf kwam vertrouwde ik het al niet dus gewoon weggegooid. Nog geen half uur later ook hetzelfde bericht voor mijn vrouw op haar e-mailadres Dus dit al doorgegeven naar valse e-mail. Echter zojuist belde mijn dochter met dat ze ook hetzelfde bericht had ontvangen op haar e-mailadres. Dus ben al een beetje aan het speuren geweest en wat blijkt, het zijn allemaal de e-mailadressen die we gebruikt hebben voor het contact met de GGD. Zijn er meer die ook deze e-mail hebben gekregen en ook op het e-mailadres wat richting de GGD is gebruikt? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten