Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben aan het kijken voor het roemeense pakket DIGI TV op thor aan te schaffen.

Is het bekend of je alleen met een smartcard en oscam uit de voeten kan?  Of is het inderdaad dat de kaart en de box gepaird zijn aan elkaar.

Wellicht is dit al eens ter sprake gekomen, maar via de zoekfunctie kwam niet veel naar boven.

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

DigiTV alleen met gepairde kaart en werkt zonder non-publieke keys niet in OScam….

Is voor velen hier ook niet echt interessant. Je moet de Roemeense taal wel machtig zijn…

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...