Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op Google gezocht, maar niks over OScam installatie… Wil niet zeggen dat het niet kán, maar dat er weinig mee gedaan is.. OScam kun je compileren voor Androïd, maar dan moet je de Android.sdk voor OScam installeren én je moet weten voor welke architectuur…… Het dingetje heeft geen kaartlezer, dus of als client op een box met kaart, of een USB cardreader extra kopen… Ga je voor WAN sharing i.v.m. “veel voor weinig” dan zou ik zeggen doe maar een IPTV abootje….

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...