Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Viaplay is weg


Ga naar oplossing Opgelost door Codx,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vraag is waroom is op eens viaplay weg van mijn sateliet ik kan nog alle zenders behalve viaplay. Ik gebruik alleen ziggo internet oo fit moment.

Geplaatst:

En dat riekt naar illegale CS… Viaplay is op legale wijze op kanaal 200 te ontvangen (mits abo op je kaart)…

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

  • Oplossing
Geplaatst: (aangepast)

Waarschijnlijk keek je via de ziggo kabel (DVB-C) en daar is het lineaire kanaal van viaplay nog steeds te bewonderen in ieder geval tot begin augustus maar vermoedelijk veel langer. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst: (aangepast)

Ja dat klopt ik heb geen ziggo TV meer.ik gebruik alleen de cable met satellite tuner met ziggo Internet. DVB-C

aangepast door Franklin
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...