Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Codx

Lid
  • Items

    6.075
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    53

1 Volger

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    In the middle of everywhere

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Wat is dat nou voor rare redenatie? Sinds wanneer heb je hardware ondersteuning nodig.? Het is een ontvanger, als die z'n ding doet is het verder prima en kan die rustig 15-20 jaar z'n werk blijven doen en zo lang die z'n werk doet heeft die voor mij waarde. En ik vermoed als die schaars wordt voor heel veel mensen.
  2. Ze worden niet uitgeschakeld want dat data signaal voor de electra meters moet voorlopig nog in tact blijven. Alleen de reguliere uitzindingen stoppen en er komt een boodschap te lopen.
  3. Codx

    Sky UK met OScam

    Ik zou even op de **** kijken, daar verkopen ze kaarten die al wat activatie hebben.
  4. Jij bedoeld een data bundel, wat is wat anders. Klik en klaar bied in theorie onbeperkt of fair to use. Maar die snelheden horen veel beter te zijn. Wat kun je tegenwoordig nog met 3-4 Mbit ? Dat zijn DSL snelheden en dan ook nog met een hoge latency. Nee laat maar. Voor de TS zou ik nogmaals aanraden of je belt Ziggo en laat een monteur je signaal komen meten. Dat jij van een eigen box gebruikt maakt niks uit, het signaal moet goed binnen komen. Het kan zijn dat het toch in je eigen bekabeling zit maar die kun je in principe uitsluiten door de ontvanger direct op de AOP doos aan te sluiten dus waar de groene kabel het pand binnenkomt.
  5. Zou dat wellicht de reden kunnen zijn dat ze aangeven dat het niet leverbaar is op die locatie ?
  6. En waarom zouden ze niks kunnen ? Ze kunnen toch een monteur sturen om het binnenkomende signaal bij jou te meten. De rest is eigen fantasie, het maakt niet of hij het een oude of nieuwe DVB-C tuner is, het kan natuurlijk zijn dat jou tuner stuk is maar dan ligt het probleem bij jou en niet bij Ziggo. Er is verder niks aan het signaal veranderd.
  7. Codx

    Sky UK met OScam

    Als je wilt dat ICAM kanalen werken moeten deze huisontvangers wel de nieuwste image en softcam draaien ja. Maar met Ncam kon het volgens mij al jaren.
  8. Codx

    Sky UK met OScam

    Ik moet je eerlijk zeggen, ik heb het nog niet op de DM920 geprobeerd want daar staat een oudere image op. Stream-relay moet je uitzetten en in dvbapi moet de api for extended CW's op 2. H9ij geeft ook in de channelbar aan dat het een CSA zender betreft ongeacht of er beeld verschijnt. Dat komt dan onder het versleutelingsicoon (letterlijk sleutel) te staan.
  9. Codx

    Sky UK met OScam

    Ja dat zit in de public branch vanaf die versie of een paar versies eerder.
  10. Toch kan ik je garanderen dat het wel op die manier wordt ingezet en het heeft wel een voordeel, je brengt namelijk het IP deel weer een stuk dichterbij al is het niet in de wijk zelf. Trouwens ik meen dat het de bedoeling is dat ze de R-PHY units ook het DVB-C signaal laten opwekken maar je hebt gelijk, het kan natuurlijk ook apart worden samengevoegd. Als ik lees dat het mogelijk tot 2034 gaat duren voordat het hele netwerk is omgezet, uiteindelijk draai alles om de kosten.
  11. Ze schijnen R-PHY al langer in gebruik te hebben voor docsis 3.1, wellicht niet overal want je kunt die R-PHY units natuurlijk ook in een Lokaal Centrum hangen, dan heb je nog een stukje RFOG.
  12. Ik vind het niet heel goed zichtbaar. Die betreffende LNB's staan al vrij dicht bij elkaar. Ik vraag me af hoe lang deze installatie al zo staat. Ik bedoel als dat jaren is zonder dat er aan de LNB's is gekloot en het toen goed werkte. Dan zal de LNB gewoon goed staan en moet je het zoeken in het of inderdaad langzaam defect raken van de LNB of in de verbinding daar naar toe kabels/connectoren of de disecq switch.
  13. Codx

    Sky UK met OScam

    @Mojo Ik heb Openpli scartgap als multiboot op een Zgemma H17 gezet met OScam 11965 en dat werkt perfect met softCSA icm SkyUK alleen de gepairde HD zenders gaan niet open natuurlijk want dan geeft de kaart. skyuk1 videoguard2] classD3 ins54: no cw --> Card needs pairing/extra data skyuk1 [videoguard2] classD3 ins54: no cw --> Tier expired Met CCcam werkt het ook alleen blijven de ICAM zenders dan zwart uiteraard. Volgens mij moet het met NCAM ook op oudere images kunnen werken want ik heb dat jaren geleden getest met AFN pakket destijds. En die kreeg ik toen ook werkend zonder stream-relay. Dit is echt zoveel makkelijker dan dat gezeik met stream-relay wat niet altijd lekker werkt. En SKYDE werkt er ook perfect mee.. en daar werken de HD zenders wel van.
  14. Voor de mensen die graag SkyDE willen kijken, werkt perfect nu met images met SoftCSA support (opempli scathgap) en oscam 11965.. De ICAM zenders gaan open zonder stream-relay. Wel een kaartje of correct lijntje vereist 😉 2026/06/11 00:57:21 7876B7A2 c (ecm) dvbapiau (098D@000000/006F/1CD3/B7:CW:393B7057AAB04D650000000000000000_098D@): found (270 ms) by SkyDE-098D (P/1/1/1) - Sky Cinema Blockbuster 2026/06/11 00:57:28 7876B7A2 c (ecm) dvbapiau (098D@000000/006F/1CD3/B7:CW:0000000000000000C0AFC65CA0974E1F_098D@): found (290 ms) by SkyDE-098D (P/1/1/1) - Sky Cinema Blockbuster 2026/06/11 00:57:35 7876B7A2 c (ecm) dvbapiau (098D@000000/006F/1CD3/B7:CW:856A40361BF7134B0000000000000000_098D@): found (263 ms) by SkyDE-098D (P/1/1/1) - Sky Cinema Blockbuster 2026/06/11 00:57:42 7876B7A2 c (ecm) dvbapiau (098D@000000/006F/1CD3/B7:CW:00000000000000007A1FF96B09087947_098D@): found (259 ms) by SkyDE-098D (P/1/1/1) - Sky Cinema Blockbuster 2026/06/11 00:57:49 7876B7A2 c (ecm) dvbapiau (098D@000000/006F/1CD3/B7:CW:9629AD6F1AC738440000000000000000_098D@): found (247 ms) by SkyDE-098D (P/1/1/1) - Sky Cinema Blockbuster
×
×
  • Nieuwe aanmaken...