HansvW Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 Hallo, welke softcam is het beste voor de gigablue UHD QUAD met OpenPli 8.3 b.v.d. Hans
edbe Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 de laatste nieuwe van OpenAtv, ga zelf OpenPli weer eens testen. 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Oplossing Mimisiku Geplaatst: 15 oktober 2022 Oplossing Geplaatst: 15 oktober 2022 De ‘beste’ OScam komt gewoon mee met de installatie van OpenPli 8.3.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
HansvW Geplaatst: 15 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2022 Bedankt voor het advies. Hij doet het prima. Hans
Aanbevolen berichten