sinto Geplaatst: 31 januari 2023 Geplaatst: 31 januari 2023 hey m8"s kan iemand me helpen of maken van Exell. een competitie bestand van 7 tot 12 teams. heb hier een progamma die niet overweg kan met 7 teams. datums kloppen niet , uit en thuis gaat door elkaar. heb internet afgezocht , paar gevonden maar die gaan overclub competitie en niet teams. biljartpoint is te duur voor ons. ik weet zeker dat hier heren/dames zijn die perfect met exell overweg kunnen. zou het zeer op prijs stellen als iemand dit voor ons kan realisren. mvgr John sinto's rule.....fun for everyone...
theparasol Geplaatst: 31 januari 2023 Geplaatst: 31 januari 2023 Had je deze link al gevonden? Competitiebeheer - Bommeltje.nl
Con Geplaatst: 1 februari 2023 Geplaatst: 1 februari 2023 (aangepast) Als je het niet kunt vinden dan wil ik best wat schrijven in Excel (VBA). Maar dan moet ik wel precies weten wat voor een lay-out gewenst is. Ik hoor wel. 1 februari 2023 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten