Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

EMP-CENTAURI S8/1PCP-W2 8/1


Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren merkte ik op dat Diseqc 1 van mijn T90 (EMP-CENTAURI S8/1PCP-W2 8/1+1) buiten Astra 28,2 die op poort 1 zit, niet meer schakelde naar de andere ingangen.

Is dat normaal als de Diseqc kapot gaat, dat poort 1 allen nog open staat.

The key to happiness. Stay away from idiots

  • Oplossing
Geplaatst:

Nee, dat heb ik met de mijne ook nieuw meegemaakt. De out kabel even loshalen (aangesloten box eerst uit!). Na tijdje weer de out kabel weer aankoppelen. Box weer aan…

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

  • 7 maanden later...
Geplaatst:

Ik had tuner 1 uitgezet (geen zin om er aan te werken > Chemo)

Na enkele weken terug ingeschakeld en de diseqc doet het weer, nu al een maand of 3 zonder problemen, goede TIP

The key to happiness. Stay away from idiots

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...