Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb hier 3 accespoints van Edimax de CAP 1300Pro

Alles netjes op een POE switch aangesloten zodat ik geen 230V extra hoef aan te leggen, de wizard gevolgd zoals Edimax zelf aangeeft maar dan werken er 2 prima alleen de 3e (de master) doet niets.

Maak ik een ander accespoint de master dan werkt het accespoint wat het eerst niet deed plots wel maar dan werkt de nieuwe master niet meer.

Hoe krijg ik de 3e ook aan de praat?

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

  • gerrit B wijzigde de titel naar Wie heeft er ervaring met de Edimax CAP 1300 pro?
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...