Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor mijn thuis server heb ik  dvb-c tuner geinstalleerd icm met cesbo astra software.

Nu wil ik graag mijn ziggo kaart delen, (de kaart werkt overigens prima op mn linux box). Maarr.. cesbo astra ondersteund alleen newcamd.

Heeft iemand hier een configuratie voor Oscam icm met ziggo?

 

bvd

Hobbyist, and developer.

Geplaatst:

newcamd is gewoon een N lijn, zit gewoon in oscam hoor. Kortom je hebt alles al. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...