Jan Ambers Geplaatst: 2 april 2024 Geplaatst: 2 april 2024 Een kennis stuurde me onlangs een screenshot met openpi uit Vu+stb gemaakt. Via plugin OpenWebIf. Is dit ook met VTi Openweb IF mogelijk en hoe?
Moderator ceesv Geplaatst: 2 april 2024 Moderator Geplaatst: 2 april 2024 Ja, dat gaat ook? Rechtsboven in de menubalk op het fototoestel symbool klikken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten