Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, wie kan mij even verder helpen. Ik wil de nieuwste OpenPli op mijn Xsarius H7 zetten. Maar bij de downloads zie ik H7s-H7c en H7ac staan, geen H7 en dat staat tocht echt vermeld bij info deze ontvanger. 

Geplaatst:
8 minuten geleden, Hansen zei:

Hallo, wie kan mij even verder helpen. Ik wil de nieuwste OpenPli op mijn Xsarius H7 zetten. Maar bij de downloads zie ik H7s-H7c en H7ac staan, geen H7 en dat staat tocht echt vermeld bij info deze ontvanger. 

Aha, even op de gebruisaanwijzing gekeken en daar staat H7c op. 

Geplaatst:
18 minuten geleden, Hansen zei:

Hallo, wie kan mij even verder helpen. Ik wil de nieuwste OpenPli op mijn Xsarius H7 zetten. Maar bij de downloads zie ik H7s-H7c en H7ac staan, geen H7 en dat staat tocht echt vermeld bij info deze ontvanger. 

Even voor de goede orde, ik bedoelde Zgemma (komt omdat ik ook een Xsarius heb) maar het is al opgelost. 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...