Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Na veel jaren gebruik is mijn Jaeger actuator defect.

Ik heb nog een nieuwe in reserve liggen en wil deze in de plaats zetten.

Momenteel staat de defecte uitgedraait op Astra 23° oost, en is het mijn bedoeling de nieuwe excact op dezelde lengte uit te draaien en op dezelfde manier in de bevestiging te zetten. Het enige dat ik niet meer weet is hoe men de contacten in de actuator moet instellen voor de oost en west limiet zodanig dat de stang niet te ver uit en in draait.

Iemand die nog weet hoe dat in elkaar zit want dit soort actuators worden niet vaak meer gebruikt.

Dank !

Geplaatst:

Er zit ook een stroombegrenzer of max pulsetime in de stuurunit. Dus als de actuater vast is geroest, krijg je ook een error melding, zonder dar er iets stuk gaat.

  • Like 1

gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...