Frans B
Lid-
Items
3.161 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
23
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door Frans B
-
Vertel er bij : alles wordt versterkt. Dus ook de ruis. Heeft alleen maar nut als je na de versterker lange, slechte kabels gebruikt die alles weer verzwakken. Dan kan het signaal net voldoende zijn om te ontvangen.
-
misschien op een kunststof buis monteren? die zijn ook best sterk!
-
Edision had een hele mooie lnb gemaakt, 4,3 graden. met 1 uitgang. Goedkoop en werkte perfect op een 80cm schotel. Echter na 1 jaar begon het kapje al te scheuren en daarna te verpulveren. Maar we gaan nu erg ver weg van het onderwerp.
-
Url werkt nog steeds, maar stotterd nu heel vaak. Is er misschien een update?
-
Dat gaat met Edision kabel niet lukken. Binnen 1 jaar gaat de buitenmantel al scheuren. Net als de kappen van de LNB's die ze maken. Grieken hebben een goede keuken, maar slecht sat materiaal.
-
Als je een 2e antenne plaatst, heb je grote kans op kruismodulatie. Dan zal je moeten omschakelen tussen de antennes, en dat geeft weer verlies..... Het beste is dan een betere antenne zoeken die meer signaal geeft. En natuurlijk een zo goed mogelijke coax.
-
De LNB's op de foto kan je meteen in de recycling doen. Allemaal kapot. Schotel kan nog wel opgeknapt worden. En de VU is ook al redelijk gedateerd, ziet er wel goed uit. Ik denk dat je de vraagprijs aan moet passen.
-
Het was een banden race. Waardeloos.
-
second opinion gevraagd over defecte dreambox DM920
Frans B reageerde op a33's onderwerp in De rokende soldeerbout
Idd. Ik heb al het gereedschap ervoor. Hete lucht , super stereoscope enzo. Maar om zo'n oude box nog te repareren....lijkt mij niet meer de moeite. -
vervormd geluid platenspeler
Frans B reageerde op Hansw's onderwerp in Audio/TV/Mediaspeler apparatuur
Als het element een te hoge spanning afgeeft, kan je de aux ingang ook proberen. Er zit geen RIAA correctie in, maar probeer het eens. -
Ik heb er 1 staan, Strong is het merk dat erop staat, maar is een vbox ll . Niet nieuw, maar z.g.a.n.
-
Ook niet op de oostenrijkers. Wel op Sky Sport F1.
-
leuk die 60 70 en 80 year kanalen. Alleen stoppen ze het geluid voor het einde van de klips. Misschien dat ze meelezen.
-
aandrukrollen cassettedeck?
Frans B reageerde op Tonskidutch's onderwerp in Audio/TV/Mediaspeler apparatuur
Toen ik bij Sony Service werkte, had ik een calibratie cassette met een 3kHz toon erop. Eenvoudig frequentiemeter aansluiten en afslellen op 3000. Altijd goed. Die tape heb ik destijds gecopieerd met een Aiwa deck met dubbele capstan. Als reserve, -
Leuke zenders. Ik heb ze er nu in staan. Nog even op de picon's wachten.
-
TMF staat inmiddels in de download package. Opgelost dus.
-
Heb ik erin gezet. Ook een andere gedownloaded, die een zwarte background heeft. Na een update is het weer verdwenen. Zal binnenkort wel in de openpli verwerkt worden.
-
Toppie. Nu een een picon vinden.
-
Ik heb er 1 via de MP kunnen scoren. Maar het aanbod is niet veel.
-
Is het misschien tijd om eens een image update te doen? Misshien zijn daarmee alle problemen voorbij.
-
Tevens worden vaak dezelfde frequenties op meerdere satelliet posities gebruikt. Grote kans dus dat je een verkeerde satelliet te pakken hebt.
