Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke ontvanger raden jullie mij aan om astra 1 en 3 te kunnen ontvangen met degelijke kwaliteit.

Prijs maximum rond de 160 euro

Laat mij maar iets weten ,  bedankt

Warbol

 

Geplaatst:

Daar moet deTS dan wel bij vertellen wat hij wenst te ontvangen. Alleen FTA of ook via een provider. Gezien de locatie zou dat dan TVV en/of TeleSAT kunnen zijn… Ook de minimale kijkerseisen even opgeven…

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:

Telesat zit op 13 oost dus dan blijft over CD of TVV of inderdaad FTA.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ja   ik gebruik de CI+   met de card van TVV    om dus de Vlaamse zenders te kunnen ontvangen .

Wat denken jullie van Amiko , Denson  Vu ?????

 

Geplaatst:

Dan wordt het een ontvanger met CI+ ondersteuning hetzij legaal, hetzij gefingeerd. Dus Technistar S5 of S6 of een Enigma2 ontvanger die OpenPli of VTi ondersteunt.

 

VU+Zero 4K, VU+Duo 4Kse, GigaBlue Trio 4K (pro) etc.

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...