Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bestaat er een optie voor multiboot zonder gebruik van die Gutemine (Alan Turing) ?

 

Groet,

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst: (aangepast)
1 uur geleden, B17 zei:

Bestaat er een optie voor multiboot zonder gebruik van die Gutemine (Alan Turing) ?

 

Groet,

B17

Joh..... Ik denk het wel. Of zouden ze hier een vals topic erover geopend hebben?

 

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

????? ik bedoel dus zonder Barry Allen, Gutemine, Alan Turing, kortom zonder de maker van deze virussen... 🙃

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

nope.. ik ga op zoek.

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...