B17 Geplaatst: 16 december 2024 Geplaatst: 16 december 2024 Bestaat er een optie voor multiboot zonder gebruik van die Gutemine (Alan Turing) ?  Groet, B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Mojo Geplaatst: 16 december 2024 Geplaatst: 16 december 2024 (aangepast) 1 uur geleden, B17 zei: Bestaat er een optie voor multiboot zonder gebruik van die Gutemine (Alan Turing) ? Â Groet, B17 Joh..... Ik denk het wel. Of zouden ze hier een vals topic erover geopend hebben? Â 16 december 2024 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
B17 Geplaatst: 21 december 2024 Auteur Geplaatst: 21 december 2024 ????? ik bedoel dus zonder Barry Allen, Gutemine, Alan Turing, kortom zonder de maker van deze virussen... 🙃 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Tonskidutch Geplaatst: 21 december 2024 Geplaatst: 21 december 2024 al eens van OFGwrite gehoord? Fat Freddy's Drop Bohannon Â
B17 Geplaatst: 21 december 2024 Auteur Geplaatst: 21 december 2024 nope.. ik ga op zoek. Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Aanbevolen berichten