Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Tonskidutch

V.I.P.
  • Items

    70.267
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    443

Alles dat geplaatst werd door Tonskidutch

  1. Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵 Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken.
  2. Ja Nee uh wat kan ik er tegen inbrengen? Nadat ons gisteren ochtend door deze dame, op het EXTRA lange journaal bericht NPO1 inzake de Hitte waarschuwingen, dat mooi heeft uitgelegd. Haar angst en of duiding was toch wel nieuw op de Nederlandse TV waar klimaatgekte helaas nog steeds ontkent wordt.
  3. aangenaam? Mijn voeten zijn balonnen, mijn bloeddruk is ook skyhigh. Ik doe nog even een koude douche, water is hier gratis.
  4. friet nu ja.....................😁
  5. Nou kan niet slapen... dan maar hopen op enkele dagen koeling!
  6. Tonskidutch

    F1 Oostenrijk

    Retebull heeft een lastig probleem dit weekend.
  7. Tonskidutch

    Het 2026 weertopic.

    Tja zwemmen is de slechtste vorm van afkoelen, niet bewegen of actief zijn in het water (meestal iets koeler dan je eigen lichaamstemperatuur) Actie is verbranding dus leg jezelf op die rotsofa en commandeer je vrouw Peggy nog wat koele biertjes te brengen. 👩‍🦰
  8. Aha oké katten, geen noodzaak voor facebroek
  9. Vreemd hè, dachten we allemaal dat gekoelde chips en hardware beter leveren, zit er toch weer zo'n Monster bij 😁
  10. @Satfeeds-DX is niet voor niks VIP 😉
  11. Ik natuurlijk toch nu gaan ophalen, gedurfd niet ideaal om 11:00 bij deze hitte... Ugh wat moet ik meer zeggen. Die mannen en vrouwen doen ook hun job, FIJN. Ook bij dit weer! Ik dacht even dat de straat van Hormuz niet te vergelijken is met alle pakket diensten, maar ja!
  12. Ja weer iets later opgestaan, beroerd van die hitte en de stress ook nog ! 😁 dat laatste beeld was mooi, die eerdere over twee huisgenoten die naast U op de zetel liggen is iets verontrustend 🤣
  13. Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden. Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
  14. Ja ook niet heel legaal toch 😁
  15. Drie weken, echt? De verkoper geloofde het ook niet en wachtte dus op zijn geld Zie ik na diverse reclamaties vandaag dat ik het pakket kan gaan ophalen. Ik ben echt geen zeurpiet
  16. Tonskidutch

    Het 2026 weertopic.

    Ja dat wisten maar weinig mensen wat zo'n accumulatieve capaciteit in dikke stenen muren deed maar destijds leek dat prima. Heden ten dagen weten we dat die hittelast, zon last, warmte een heel andere impact heeft op gebouwde constructies. Je moet er verstand van hebben.
  17. Het verdien model van een coalitie, heel juist gezien @bellejt. je kan ook geld uit het raam gooien voor een tragisch misverstand van onkundige EN onwetende politici. DE enige man, die eigenlijk niet graag die zooi van ondeskundigheid wilde ondersteunen en toch deed was Schoof. ja denk er nog maar eens over.
  18. Polle en gazon niet mijn favoriet gezien al mijn allergieën maar jij bent een topgast sinds jaren op sat4all. 👍
  19. p.s. je moet vooral AI en of KI lullige antwoorden geven. Google is de slechtste zoek engine, is het ook😁
  20. Ja hoor antwoorden gegenereerd zijn echt beter, dacht ik. 🤣
  21. Heel gave muziek luisteren en verder niets doen 😜
  22. Maak kennis met AI , Uh wat is dattuh?
  23. Dat interesseert toch geen hond meer? Ik schreef daar al in 2019 over, meneer daar hebben we geen tijd voor er zijn dringendere zaken!
  24. Tonskidutch

    Het 2026 weertopic.

    doe mij maar de ondergrens... 20
  25. Uit welke grafkelder heb je die opgegraven @cookie monster ? Of was dat serieus dat je zo iets gebruikt hebt?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...