Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn ab heeft kuren, opengemaakt en schoongemaakt, maar wil toch tzt een andere, iemand al eens 1 van Ali geprobeerd? 
 

bvd

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

heb gewoon een 2dehands logitech harmony 600 gekocht en geprogrammeerd.Veel beter dan al die bijgeleverde want die van ali gaan na een paar maand ook defect.

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ik zou gelijk investeren in een Bluetooth afstandsbediening, is het geld echt waard.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

  • 8 maanden later...
Geplaatst:

Nog steeds perikelen... Nieuwe kloon besteld bij xxxx: werkt niet.

 

nieuwe besteld bij Ali : werkt niet.

 

Heeft de Ultimo een andere dan de andere `VU Modellen?

 

ik zie tips over bt ab, ben niet zeker of mijn ULTIMO bt heeft, kan vanavond checken...

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst: (aangepast)
49 minuten geleden, satdr zei:

 

nieuwe besteld bij Ali : werkt niet.

Let op dat die geprogrammeerd moet worden.

Heb nog wel de IR300 liggen

aangepast door Mojo
  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

 

Zie onderstaand topic voor het programmeren.

 

 

  • Like 1

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Dank voor het meedenken. Blijkbaar krijg ik steeds een type 1. 
 

Ga toch maar op zoek naar een bt, want heb dus bt…:) nooit geweten…

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

  • Moderator
Geplaatst:

Denk eraan dat ook die remote gekoppeld moet worden.

Het inschakelen van je ontvanger geschiedt dan nog altijd via het infrarood gedeelte van die bt remote en je ontvanger.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...